utorak, 26. prosinca 2017.

Zašto sam se odlučila za ALOE FIRST?


Na kućnu adresu mi stigao Paket Touch of Forever s 35 proizvoda baziranih na Aloa Vere. Pomno sam proučavala svaki proizvod.  Dio njih su dodatci prehrani, a dio je namijenjen osobnoj higijeni. Pojedini su namijenjeni nekom od članova moje obitelji, a neke ćemo koristiti zajednički.
       

Najveću znatiželju u meni je pobudio jedan proizvod o kojem, do tada, nisam znala ništa.




Aloe first                   ALOE FIRST - Natural Soothing Spray (473 mL)    
   
           















Proučavanjem deklaracije i Foreverovih članaka na internetu te slušanjem iskustava ranijih korisnika,  saznala sam da je ova tekuća emulzija odličan dodatak prve pomoći koji, osim stabiliziranoga gela Aloe vere (78%), sadrži propolis, alantoin te specijalne ekstrakte iz jedanaest biljaka (nevena, hajdučke trave, timijana, kamilice, eukaliptusa, kadulje, đumbira, božarine, pasiflore te ekstrakte Dielion i Sialwood).

Zahvaljujući svom sastavu:

a) Djeluje umirujuće na kožu kao prva linija obrane protiv manjih iritacija kože ili ozljeda poput:
- posjekotina (zaustavlja krvarenja)
- nagnječenja, iščašenja i uganuća, grčeva i bolova u mišićima (smanjuje bolove)
- ogrebotina
- uboda insekata
- opeklina i opeklina od sunčanja i zračenja
- upala grla, usne šupljine i uha te
- kožnih bolesti i alergija.

b) S uspjehom dezinficira. Raspršivanje pomoću spreja uravnotežene pH vrijednosti, nježan je način nanošenja bez potrebe trljanja ili diranja osjetljive kože.

c) Primjenjuje se kod akni, isušene kože, osipa, kod njege kose i vlasišta, opadanja kose, prhuti, seboreje (za ispiranje prije nanošenja gela) i za jačanje vlasišta.


I... krenula je primjena u mom kućanstvu!


Svakodnevno, u više navrata, koristimo ga moja mama, kćer i ja.

Koristeći ovu emulziju (sprej) i Aloa vera Gelly, moja mama je riješila problem neugodnog svrbeža na natkoljenici kojeg se, ni na koji način i ni sa kojim proizvodom, nije mogla riješiti. 

Kćer koristi emulziju, Forever Aloe vera gel i Aloe propolis creme u saniranju psorijatičnih promjena na koljenima, laktovima i iza uha.  

Meni je izvrstan "otčepljivač" nosa uslijed upale sinusa. Špricnem ga u nos i istoga trena prodišem. Znatno je efikasniji od morske vode u spreju. S obzirom da je na prirodnoj bazi, neškodljiv je za sluznicu nosa (za razliku od nekih, jednako učinkovitih, ali i štetnijih kapljica ili sprejeva za nos koje sam ranije koristila najdulje 5 dana) i mogu ga koristiti koliko god dugo treba.

Tu je i u slučaju drugih potreba... 

Koristi se i u kozmetičkim salonima nakon depilacije protiv urastanja dlaka i raznih iritacija kože.

Može se koristiti kao losion za masažu jer dobro stimulira krvotok.

Zbog svega navedenoga, preporučujem ALOE FIRST svakom domaćinstvu kao prvu pomoć u kući!


NAPOMENE  :   

Ako ste alergični na propolis, najprije isprobajte First na zapešću i grudima pa, ako se ne pojavi alergijska reakcija, možete nastaviti s uporabom. 

Ne špricajte ga u oči!








Nema komentara:

Objavi komentar

Otac Romano Zaga – Rak se može izliječiti!

10 Facebook Twitter Google+ Pinterest Email Otac Romano Zaga – Od raka se može ozdraviti! Otac Romano Zaga, franjevački r...