petak, 29. prosinca 2017.

Zašto sam odlučila postati članom Forever tima?


Moja priča u Foreveru počela je prije nepunih mjesec dana.

Surfanjem po internetu i fejsu, zapeo mi za oko jedan vrlo jednostavan i kratak oglas koji poziva na poslovnu suradnju, uz rad od kuće putem interneta, s mogućnošću i više nego pristojne zarade (ovisnoj o uloženom trudu) i, meni najbitnije, uz sve to, više vremena provedenog uz obitelj.

Na prvi pogled - n e m o g u ć a     m i s i j a. 

Znatiželjna, kakva jesam, odlučila sam zaviriti u profil gospođe koja je objavila oglas i vidjeti koliko je to ozbiljan ili neozbiljan oglas. Ugodno sam se iznenadila utvrdivši da je gospođa Marica moja vršnjakinja, vrlo ozbiljna osoba s velikim životnim iskustvom i sigurno se ne bi šalila s takvim stvarima.

Nazvala sam je... i eto... tu sam, u Foreveru.

 U iznimno suradnički raspoloženom multinacionalnom timu, putem webinara se svaka tri dana usavšavamo kako bismo tijekom 3 mjeseca unaprijedili svoja znanja i sposobnosti i, zajedno sa svojim novim timom, ispunili  rečeno u 1. odlomku ove moje priče, a sve većinom putem MLM.-a.

Moram priznati da nije ni jednostavno, ni lako. Potrebno je uložiti puno truda i vremena, između ostalog. No, radi višeg cilja, vrijedi se žrtvovati. Svaki je početak težak, ali uz izvrsne mentore, uvijek spremne na pomoć, u bilo koje doba dana, sve je puno lakše i izvedivije.

Posebno me se dojmila činjenica da je Forever iznimno postojana firma koja uspješno posluje u 159 država svijeta. Održali su se na tržištu punih 39 godina i napredovali zato jer su ostali svoji, što su neprekidno uvodili novitete u svoje proizvode i poboljšavali ih.

Milijuni suradnika i kupaca oduševljeni su efektima Foreverovih proizvoda na bazi Aloa Vere, od dodataka prehrani, preko proizvoda za osobnu higijenu do mnogih drugih proizvoda. A sve je počelo s Aloe Vera Gelom.

I sana sam svjedok kvalitete Foreverovih proizvoda. I svakog dana sam sve oduševljenija upoznavanjem meni novih proizvoda.

Suradnja s Foreverom mi je bila ponuđena jednom davno, prije 10 godina. Tada je nisam prihvatila misleći da ću, radeći trenutni posao, moći bezbrižno odgajati svoju djecu, omogućiti im ono što želim, eventualno napredovati u svom poslu i uživati u pristojnoj mirovini. Pogriješila sam...

Iako i dalje obožavam rad u razredu, uživam u prenošenju znanja iz tako teškog predmeta, sve mi teže pada činjenica da, uz sav svoj trud i volju, ne mogu u svom životu postići ništa više od onoga što jesam. Kao i moje kolege, radim sve više, pretvaramo se u administratore i od nas se traži izvršavanje zadataka za koje nećeno biti plaćeni mi, već netko na višoj distanci. Sve to iziskuje puno truda i vremena, radne i vikende i praznike i blagdane kakvi javnosti i nisu baš poznati (osim našim obiteljima).  Sve je to u redu jer je u cilju napretka djece s kojom radim, ali nije u redu što se moje djece tiče. Za njih gotovo da i nemam vremena! Sa suprugom i mamom se viđam u prolazu.

 O mirovini mogu samo sanjati i pitanje je hoće li je biti!

Ne želim svojoj djeci, jednog dana, biti na teret (iako, pretpostavljam, da to oni tako ne bi doživjeli) !

Bavljena mišlju da, kao i mnogi moji sunarodnjaci, odem trbuhom za kruhom i boljitkom, iako baš i nisam u godinama kada bi to bilo poželjno, ulazak u Foreverov tim doživljavam kao spas jer ne moram napuštati svoj dom. Za sad je to samo hobi, ali jednog dana...tko zna?

Uvjerena sam da ću i ja, zahvaljujući Foreveru, pronaći svoje mjesto pod suncem i, zajedno sa svojom obitelji, uživati u blagodatima vlastitog rada.

Moja priča u Foreveru nastavlja se i nakon nepunih mjesec dana i nemam namjeru odustati od nje!

 

Želite li i vi postati dio Forever tima TeamExtremePro, kontaktirajte me OVDJE

ili




Nema komentara:

Objavi komentar

Otac Romano Zaga – Rak se može izliječiti!

10 Facebook Twitter Google+ Pinterest Email Otac Romano Zaga – Od raka se može ozdraviti! Otac Romano Zaga, franjevački r...